PIPPI GRILL

Filosofií projektu je navázat na úspěch známého konceptu „Pipi grilů“ a zároveň tento koncept rozvinout v novou, moderní a kvalitnější formu rychlého/pouličního občerstvení. To vše díky velmi kvalitním ingrediencím, originální receptuře a reprezentativnímu vedení zkušeného šéfkuchaře Miroslava Kaliny. Cílem je vytvořit nový koncept prémiového rychlého stravování – Pippi Grillu.

Během roku 2018 se počítá s otevřením prvních dvou poboček v Praze a rozšíření povědomí i díky foodtrucku (festivaly, akce). V roce 2019 třetí pobočky také v Praze a čtvrté pobočky v Brně.

Mezinárodní expanze bude zahájena počátkem roku 2020, kdy první vstup bude na slovenský a následně rakouský a německý trh. Úspěch celkové expanze Pippi Grillu je založen i na unikátním marketingovém mixu, který zajišťuje vhodnou komunikaci s konečným zákazníkem, tuto část zaštiťuje Radovan Blažek (majitel Alkohol.cz), který má dlouholeté zkušenosti z e-commerce. Cílem je být do roku 2025 středoevropským lídrem v oblasti grill/rotisserie.

Bod zvratu je plánován již v roce 2018. Očekávaný hrubý zisk (EBT) v roce 2018 je 3,8 – 5,4 mCZK v závislosti na rozvoji businessu. PIPPI GRILL hledá 15 mCZK určených na výstavbu kamenné provozovny, úhradu marketingových a provozních nákladu, včetně nákupu a úpravy foodtrucku.

Vhodný investor: Strategický investor
Oblast: Food
Koinvestice: Ano

Stav fundraisingu: Aktivní
Celková investice / zbývá: CZK 15 000 000 / 100 %

Máte zájem o více informací / investici?

Vyplňte formulář níže a my se Vám obratem ozveme.